{2020/2021)gaan we door voor wensambulance brabant

iedereen heeft een wens groot of klein en soms kunnen we deze zelf vervullen, helaas zijn er ook mensen die vanwege hun ziekte en zeker als men terminaal is.

dan wil je die ene wens nog vervullen, daar staat wensambulance voor op.

professionele vrijwilligers staan u die dag bij.

als u graag een familielid mee wil nemen kan dit ook, de rit met de ambulance is kosteloos.

de ambulances zijn uitgerust met comfortabele brancards

wensambulance werkt uitsluitend met vrijwilligers,

het team bestaat voornamelijk uit mensen die hun sporen in de zorg of nog steeds verdienen in de zorg, voornamelijk ziekenhuizen en ambulancediensten.

natuurlijk zijn mensen met een andere achtergrond ook welkom om het team te versterken.  kijk hiervoor op de site van wensambulance.

wie kan er een wens aanvragen

iedereen die terminaal ziek is , niet of nauwelijks meer kan lopen kan een beroep doen op wensambulance

er kunnen buiten de wensvrager nog 2 passagiers meerijden

u kunt tijdens Uw reis buiten kijken en een grensoverschrijding is geen probleem, bij een meerdaagse reis gaat u met wensambulance in overleg

u kunt ten alle tijden een beroep doen op wensambulance mits natuurlijk de ambulances niet in gebruik zijn, moet eht binnen twee dagen dan meot u telefonsich contact opnemen

in principe mag een wens een hele dag duren maar omdat zo,n dag best vermoeiend kan zijn wordt er aangeraden om dit niet te doen

in principe is er geen wachttijd en meestal kan de wens vervuld worden op de dag die u als voorkeur opgegeven heeft

de wensvrager geeft zelf aan waar de reis naar toe gaat

WENSAMBULANCE BRABANT

vergeet u dit offerblokje niet als u in de Kerk bent, alle kleine muntjes worden meegerekend voor ons goede doel.

wensambulance brabant is een stichting die alleen met vrijwilligers werkt, geen directeuren geen managers alleen mensen die hun sporen verdiend of nog steeds verdienen in de zorg.

een laatste wens vervullen van een dierbaar medemens,   een terminaal zieke die nog eenmaal.............vult u het zelf maar in.

de efteling, .....je hondje op bezoek.......de trouwerij van je kleinkinderen.........enz

op 4 november hebben we bij onze vergadering een medewerker van wensambulance brabant die het ons haarfijn uit komt leggen en zo dat wij het u weer haarfijn uit kunnen leggen